Bankkort
Våre bankkort
Visa Classic
Kortet for deg fra 18 år og oppover.
- Årsavgift, se prisliste nedenfor
- Kontaktløst
- Åpen for netthandel
Ungdomskortet
Kortet for deg fra 13 - 17 år.
- Ingen årsavgift
- Kontaktløst
- Åpent for netthandel, men kan sperres for det
Juniorkortet
Kortet for deg mellom 6 - 12 år.
- Gebyrfritt og kontaktløst
- Sperret for netthandel
- Uttak og kjøpsgrense pr dag
Ofte stilte spørsmål
Jeg har glemt min pin-kode på kortet. Hvor finner jeg den?
Du kan enkelt finne igjen pin-koden til kortet i mobil- og nettbank. Se på meny og kort. Velg kortet du har glemt pin-koden på. Der kan du velge mellom både sperre kort og se pin-kode.
Kan jeg bruke samme PIN på alle kort?
Du har mulighet for å ha samme PIN på alle dine kort. Det er da viktig å passe på at PIN-koden ikke blir kjent for andre enn deg selv.
Er det noen uttaksgrense på kortet?
Det er definerte grenser for bruk av kortet. Grensen for uttak i minibank er kr 9999,- pr dag.
Hvordan sperrer jeg mitt kort?
Du kan selv sperre ditt kort i mobil- og/eller nettbank. Under meny og kort, ser du muligheten for sperring.
Kan jeg få to kort på regningskontoen f.eks?
Ja, du kan få to kort, men husk at prisene varierer fra kort til kort.
Kan vi øke kjøpsgrensen for juniorkortet?
Ja, du kan øke kjøpsgrensen pr dag, pr måned m.m. Kontakt oss gjerne. Begge foreldrene/vergene må god kjenne dette.
Spørsmål om betaling i mobil- og nettbank?
Vi har oppsummert det meste som våre kunder spør om under mobil- og nettbank.
Trenger du hjelp?
Vi kan hjelpe deg, men ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på en trygg måte.
- Gå i mobil- og/eller nettbank
- I mobilbank: Velg Aktiviteter, så Meldinger. I nettbank: Velg Meldinger
- I mobilbank: Velg Ny melding øverst i høyre hjørnet I nettbank: Bare start å skriv meldingen
- Skriv meldingen og trykk "Ok". Da har du sendt meldingen på en trygg måte, og vi skal svare deg så fort vi kan.