Slik kommer du i gang!

Velkommen som kunde hos oss! Vi skal hjelpe deg med det meste i bankbytteprosessen, slik at det blir enklest mulig for deg. Det er likevel noen ting du må ordne selv. Informasjon om dette finner du på denne siden. Og skulle du ha behov for å snakke med rådgiver er det bare å ta kontakt - vi er her for deg!
familie, mor, far, datter, kort, handel, butikk, kredittkort, debetkort, shopping

Få penger inn på kontoen

Med ny konto er det viktig at du informerer arbeidsgiver om at du vil ha lønnen inn på ny konto. Vi har laget ferdig en epost du kan sende til din arbeidsgiver.

 Siden et bankbytte kan ta noe tid, anbefaler vi at du overfører penger til din nye konto, for å forhindre at du plutselig blir stående uten penger i bankbytteperioden.


Opprett BankID hos oss

Dersom du skal avslutte kundeforholdet i din gamle bank er det viktig at du bestiller en ny BankID brikke hos oss før du sier opp kundeforholdet. 

For å opprette BankID må du møte opp i banken og ta med deg gyldig legitimasjon (pass, førerkort).

Bildene dekker produkter og tjenester i aktivitetene og temaene i Årshjulet for 2018

Flytt dine avtalegiroer til oss

Vi kan hjelpe deg med å flytte alle dine avtalegiroer fra din forrige bank, ta kontakt med kundeservice. Det kan ta mellom 2 - 6 uker før alle avtalegiroer er flyttet og reaktivert. Det er derfor viktig i alle betaler du får i mellomtiden.

Nye eFaktura du mottar uten avtalegiro vil dukke opp i nettbanken automatisk.

 

Hent PIN kode til kortet ditt

Denne finner du i nettbanken og appen under kort. Du får samme pinkode på debetkort og kredittkort.