Administrasjonsmedarbeider/Business Support Associate

Vil du være med å jobbe med å videreutvikle den beste lokalbanken i vårt markedsområde?

Askim & Spydeberg Sparebank er en stor lokal aktør i Indre Østfold samt at vi stadig bygger en sterkere og mer betydningsfull posisjon i Follo. Kundeundersøkelser viser at våre kunder er blant de mest fornøyde i Norge, og dette er en posisjon vi ønsker å opprettholde og forsterke. Vi betjener kunder i alle kanaler, men legger stor vekt på den personlige servicen og rådgivningssamtalen.

Vi søker deg som ønsker en hverdag som er bredt sammensatt av administrative og koordinerende aktiviteter mot ledelsen, avdelinger og team. Vi opplever et økende behov for å bedre kunne støtte og koordinere driften av en spennende utvikling i Askim & Spydeberg Sparebank.  Vi har derfor behov for en ny medarbeider som har stor arbeidslyst, engasjement og pågangsmot. At du har god kunnskap om Microsoft office-programmer, og spesielt excel, er en viktig forutsetning. Vi har også behov for mer kompetanse og innsikt i effektiv bruk av digitale kanaler/sosiale medier.

 

Sentrale oppgaver vil være:

  • Bistand og støtte mot bankens ledelse, avdelinger og team
  • Bistå i planlegging, koordinere og gjennomføring av alle typer møter og arrangementer
  • Ansvar og bistand rundt rapporter til ledelsen, styret og offentlige myndigheter
  • Utbredt bistand og støtte mot organisasjonen ift bruk av excel og businessrapporter/datavarehus
  • Bidra til høy kundetilfredshet gjennom god service, oppfølging og jobbutførelse mot andre avdelinger
  • Administrative oppgaver ift bankens kontordrift og eiendommer
  • Bidrag inn mot bankens antihvitvask-arbeid eller kundesenter vil også kunne være aktuelt

 

Dette er en ny type stilling for banken. Ovennevnte liste er ikke uttømmende ift mulige arbeidsoppgaver. Du vil kunne være med å påvirke stillingens innhold.

 

Hva krever vi av kompetanse og ferdigheter?

  • Fortrinnsvis søker vi noen med relevant høyskoleutdanning, gjerne bachelor innen områdene økonomi/admin/org/IT/marked
  • Relevant arbeidserfaring kan i gitte tilfeller kompensere for manglende formell bakgrunn
  • Sterk digital kompetanse, både praktisk og analytisk
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
  • God kommunikasjonsevne, samt evne til å lytte og finne løsninger
  • Erfaring med bruk av sosiale medier
  • Fleksibel, initiativrik og har gode samarbeidsevner
  • Effektiv og har stor arbeidskapasitet
  • Har en stor porsjon skaperkraft i deg, ønsker å skape resultater - både selv og gjennom teamet.
  • God gjennomføringsevne.
  • Jobber like godt selvstendig som i team
  • Nyutdannede oppfordres til å søke

 

I tillegg til å kunne skape egne resultater, er det vesentlig at du er en sterk lagspiller som kan være med å utvikle eget avdelingsteam og teamet Askim & Spydeberg Sparebank. Alt dette for på best måte å etterleve våre verdier ut mot kunden Engasjert, ukomplisert og omtenksom.

 

Vi tilbyr:

Hyggelige og dyktige kolleger i et uformelt arbeidsmiljø

Varierte arbeidsoppgaver med utviklingsmuligheter

Konkurransedyktige betingelser

 

Om Stillingen:

Arbeidssted vil være med utgangspunkt i hovedkontoret i Askim

Stillingen rapporterer pt til bankens leder for HR – IKT

Tiltredelse etter nærmere avtale

 

Interessert?

Synes du dette høres spennende ut og er en utfordring du kunne tenke deg å ta, så oppfordres du til å ta kontakt med:

Ass. banksjef/HR, Espen Halvorsen på telefon 976 85 240 eller epost eh@asbank.no

Viseadm. Banksjef, Ole A Kvilesjø på telefon 950 45 389 eller epost oak@asbank.no

 

Ansettelse forutsetter godkjent bakgrunnssjekk, inkludert eventuell politiattest og kredittsjekk.

Oppstart/tiltredelse etter avtale.

Søknadsfrist med CV settes til 26. juni 2020 og sendes til eh@asbank.no